duminică, 14 februarie 2010

ROXEB (ROX-SEB)


Suntem doi oameni care au descoperit desenul impreuna, iubind, visand, suferind dar ajungand mereu la suprafata.

Am inceput sa desenam acum un an, inceputul a fost destul de greu dar am ajuns pana aici si asta inseamna ca suntem puternici.

Suntem Sebastian si Roxana si speram ca desenele noastre sa deschida, acele suflete care iubesc si care cred.

Sebastian m-a invatat taina desenului, urmand cativa pasi am ajuns sa creez mici tablouri, nu suntem perfecti si nici nu vrem asta, conteaza sa daruim, sa fim modesti si puternici.

Acum cateva luni nu stiam sa desenez, desenul era o enigma pentru mine, pur si simplu il priveam pe Sebastian cum desena si ma intreabam, oare eu pot?

Intr-o seara l-am rugat sa imi faca un portret si cand l-am privit, parca nu eram eu, atunci furioasa foc am luat o foaie si am inceput sa desenez, desigur ca desenul meu era caraghios dar ... asa am inceput aceasta calatorie.

De atunci nu trece o zi fara sa desenez, sa desenam, impreuna, cand este doar unul e greu dar cand suntem impreuna desenele noastre prind viata, si tot ce stim este ca darunind vom dobandi: iubire, speranta, viata...

Nu trebuie sa fii pictor sa faci un tablou, nu trebuie sa fii muzician ca sa compui o melodie, este necesar ca din cand in cand sa iti asculti inima si sa dai frau liber imaginatiei.



Va invitam pe aceasta cale, daca va face placere, sa savurati impreuna cu noi o ceasca de cafea si sa ne impartasiti impresiile si dorintele voastre.


Va asteptam zilnic aici cu noutati si speram sa ne includeti in lista voastra de persoane interesate.

Cu mare drag va pupam pe suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu